📬 e-Doręczenia – nowy sposób na kontakt z urzędami

Księgowość

E-doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze firmy, obywatele i instytucje mogą bezpiecznie i wygodnie wysyłać oraz odbierać korespondencję urzędową online – z pełnym skutkiem prawnym.

✅ Gwarantują:
• potwierdzenie nadania i odbioru
• poufność i integralność danych
• pewność co do tożsamości nadawcy i odbiorcy
• dostęp do daty i godziny doręczenia

📌 Od kiedy obowiązek?
• Nowe firmy rejestrujące się w CEIDG od 1 stycznia 2025 r. zakładają adres do e-Doręczeń przy rejestracji
• Firmy zarejestrowane w CEIDG przed 1 stycznia 2025 r. – mają obowiązek założyć adres do e-Doręczeń do 1 października 2026 r.

Nie wierz nam na słowo.
Przeczytaj, co majÄ… do powiedzenia nasi klienci.

Napisz do nas

Oddzwonimy do Ciebie w celu ustalenia terminu wizyty!